سپهربیکران
سپهربیکران

ای معشوق من کجایی که ببینی با اینکه زمان اندک از ندیدنت گذشته من در فراق تو بی تابم!!چهره دلربای تو هر لحظه در خاطرم نقش می بندد و هر دم این دل هوای تو در سر دارد!!خوب میدانی که این دل چقدر هواخواه توست و من نیز نیک میدانم که چه گوهری دارم گوهری که سرشار از پاکی و نجابت است!گوهری که دوست دارم تمام عمرم را وقف او کنم!!آری من خوشبخترینم چون چون تویی دارم و تمام توان و نیرویم را در وصال تو به یاری خدا به کار می بندم باشد که خدا یاری دهد و تو عزیزتر از جانم و خود را نیز در سایه حق سپیدبخت کنم!!بارالها کمکم کن که عشقی که در دلم نشسته ثمر گیرد و به اوج برسد و روز به روز فزون تر شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 6 / 7 / 1389برچسب:, توسط سیدمهدی عابدی